?

Log in

 
 
01 January 2015 @ 01:37 am
000: locked.  


locked ; adding.

comments are screened.
 
 
 
i see the light.atlanticas on April 18th, 2011 05:54 am (UTC)
WELL I'VE ALWAYS KINDA MISSED IT, THEN TALKING TO PEOPLE TONIGHT MADE ME REALLY WANT TO COME BACK! THO I WISH IT WAS AS ~LIVELY~ AS BEFORE.
marrie #2benevolents on April 18th, 2011 06:02 am (UTC)
AWW. I WSH IT WAS MORE ACTIVE TOO, EVERYONE'S ON TUMBLR NOW, WHICH IS GREAT IG!! BUT THE OLD LJ TIMES WERE FUN
i see the light.atlanticas on April 18th, 2011 06:07 am (UTC)
HAHA YEAH EVERYONE IS ON TUMBLR, I LOVE TUMBLR AND ALL BUT IT STILL ISN'T ~LJ~ IDEK. AND OMG CAPSLOCK~
marrie #2benevolents on April 18th, 2011 06:18 am (UTC)
LOL SAME!! WHAT'S YOUR TUMBLR, BTW!! MINE IS STILLEDHARMONIES. CAPS LOCK LOVE FOREVA
i see the light.atlanticas on April 18th, 2011 06:23 am (UTC)
MINE IS ELLIE-WOODCOMB. I'LL FOLLOW YOU NOW. AND OF COURSE!!
marrie #2benevolents on April 18th, 2011 06:28 am (UTC)
YAY OKAY NOW I'M FOLLOWING YOU
i see the light.atlanticas on April 18th, 2011 03:01 pm (UTC)
YAY A NEW FOLLOWER!!!